Sivut

4.6.2012

Starbucks, you took my heart ~~ ♥


Kahvista tuli elämäntapa ~~


En olisi itse arvannu että kun täytän 13, musta tulee kahvi addikti! Voihan nenä, oon koukussa starbucksin "kaakoa" kahveihin! Pariisissa masitoin frapuccinoa ja sen jälkeen olen aina metsästänyt kaupasta starbucks kahveja ;) Nyt keräilen niitä purkkeja! Ja minun (ja äidin XD) onnekseni sitä kahvilaa ei ole muuaalla kun lentokentällä niin mä en mee sinne niinko joka päivä





Osan olen säästänyt, äiti ei vaa tykkää et silytän "roskia" pöydällä :D



Vanilla frapp:ia myydään siwassa! :D



Lasinen ^w^

S-marketista ostin tollasen :D



Tollasta "frappuccinoa" maistoin pariisissa :D Oli muuten ihanaa!! ~~











5 kommenttia:

  1. Sori, kun vähän kritisoin, mutta ymmärrän ton keräilyn ja kaikkee, mut miks juot tollast sukkalaatust sokerilitkuu?? Juu, se Pariisin kahvi oli varmaan hyvää, mut noi Siwast ja S-marketist ostetut?? o.o
    Juuh, ei millään pahalla, kahvihan on hyvää! <33

    VastaaPoista
  2. Juu ei mitään! <3 Se ei oo makeeta! Ne frezan jne. on paljon makeampia kun noi ;D ja jos tykkäät kaakakosta ja kahvista tukkäät tosta! ;DDDD

    VastaaPoista
  3. Liityin just lukijaks :'3 Ei pelkästää tän, vaa muidenki postuausten perusteel ihana blogi c:

    //Katsothan blogini?//

    http://neas-pullip-story.blogspot.fi/

    VastaaPoista