Sivut

18.7.2011

Kesä on ihanaa aikaa ♥♥

Anteeksi hirveesti tää tauko jolloin en kirjottellut. En päässyt sisälle tänne blogiin :( Mutta nyt pääsin. Otsikko kertoo jo paljon eli kesä todella on ihanaa aikaa (=>.<=) Käytiin Virossa isän kaa ja Hello Kitty kauppa on ihana♥ Ostin sieltä : Hello kitty kynnet, avaimenperän ja Kuromi ponkkareita :D Ne on niin söpöjä! Alice laittoi heti saparot Kuromi ponkkareista : I Tänään kamu tulee yökylään! (jeah) Mennään Lucaan ja sit kuvataan kuvatarina nukkejen kaa!☻☻ Siitä tulee sitten erillinen postaus. Kun kohta blogiin tulee kymmene lukijaa on luvassa kuvatarina! Eli liity lukijaksi jos haluat nähdä kuvatarinan! Noh tässä vielä loppuun pari (ihanaa) kuvaa♥♥


Alice: O, onko se Honey?

Minä: Kyllä Alice se on Honey!♥



Alice: Mun Boney♥(toi pupu tossa)

Minä: Eikä ole se on Honeyn!


Alice: Sä oot niin söpö Honey!

Honey: Niin oon : I

Minä: Honey, sun pitää sanoa kiitos!


Siinä ne sitten olikin hyvää kesää kaikille! En sitten ehdi tehdä tänne hirveästi kesällä kun en ole koneella niin plajon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti