Sivut

19.7.2011

Kuvatarina!

Eli vaikka ei nyt kymmentä lukijaa vielä ole niin päätin silti tehdä kuvatarian. Se on blogin historian ensimmäinen. Se kertoo Alicen nimipäivistä. Nauttikaa!

Yllätys!


Honey: Alice herää!

Alice: ömömmmmmm....


Honey: Hyvää nimipäivää!!

Alice: Ihanaa että muistit :D



Alice: Kiitos paljon Honey!

Honey: (katsoo Alicea hymyillen)


Honey: Mulla on sulle lahja, se on mun oma tekemä kori (ojentaa korin Alicelle)

Alice: Voi ei, miten hieno kori!♥



Honey: Siinä meni ikä ja terveys tehdä se! Muuten lähetäänkö piknikille?

Alice: Uskon, joo lähetään vaan!


Alice: Miejän pitää pakata eväät



*pakattu*



Ulkona kaikki valmiina



Honey: Mmm, kaikki näyttää niin herkulliselta taidan ottaa...

Alice: Aah, otan tota japanilaista teetä :D



Alice: Mmm tää tee on niin hyvää (huokaus)



Honey: Hattaraa!! Mä söin tätä Japanissa joka päivä naam :D



Honey: Mulla on sulle vielä jotain kivaa (tuossa sylissä tuo kakku)



Alice: Haah! Oooi sulkaa kakku kermavaahto päällysteellä! Iihhanaa♥



Alice: kiitos! Maailman parhaat nimpparit!

Honey: Eipä mitään, tää on ollu mullekki kuin juhlaa. heheh

☺♥☻

Loppu! Toivottavasti piditte ja lisää on tulossa! Muistakaa kommentoida!

1 kommentti:

  1. Vähän kiva tarina!! Aivan ihana se hopeinen kori..mulla on samanlainen, mutta isompi. Ja entäs Honeyn ja Alicen pehmolelut..ihania <3

    VastaaPoista